Even een bedankberichtje tussendoor.... - Reisverslag uit Montréal, Canada van Marieke Baarda - WaarBenJij.nu Even een bedankberichtje tussendoor.... - Reisverslag uit Montréal, Canada van Marieke Baarda - WaarBenJij.nu

Even een bedankberichtje tussendoor....

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

05 Oktober 2009 | Canada, Montréal

Nee hè, denken jullie, komt ze nou alweer met een verslag?

Haha, JA, maar een korte dit keer, dat beloof ik!

Maar ik wou met dit blog even iedereen heel erg bedanken voor alle felicitaties die ik heb gekregen via Hyves, Facebook, dit blog en MSN. Ik heb zelfs twee telefoontjes en twee verjaardagskaarten via de post ontvangen, echt super! :D

Maar in het bijzonder wil ik toch wel even m'n ouders bedanken, die me zelfs een heel pakket met cadeautjes hebben gestuurd! Alsof het zo moest zijn, kreeg ik op 2 oktober een afhaalbericht via de post dat ik de volgende dag (3 oktober, m'n verjaardag) een pakket kon ophalen bij het postkantoor. Dit bleek dus een pakket met allemaal cadeautjes te zijn, echt superleuk! :D Ik zal bij dit blog meteen wat foto's zetten, ook nog van wat andere dingen.

Nou, iedereen nogmaals heel erg bedankt! :D

Oh, en nu ik toch bezig ben, ik ga volgend weekend (dus niet aanstaand) een dag naar Quebec City! :) Samen met mijn ouders, die hier voor een klein weekje zullen zijn vanaf volgende week woensdag!

Toronto and Quebec City, here I come!

Marieke


  • 06 Oktober 2009 - 15:20

    Wil Klein:

    je reis verslag gelezen,leuk de cadeautjes uit rijnsburg,was vast een verrassing.
    heel veel plezier als je ouders er zijn,geniet er van.
    o ja,natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
    groetjes,ton en wil.

  • 09 Oktober 2009 - 08:01

    Mounia:

    Je hebt echt super leuke foto's en wat super lief van je ouders dat ze je een doos met cadeaus hebben opgestuurd!

    Liefs!

  • 11 Oktober 2009 - 13:20

    William En Jose Van :

    Dag nicht,

    Leuke foto's heb je gemaakt.
    Veel plezier met je ouders en laat je vooral goed verwennen. Ze kunnen het!!
    Veel plezier en groeten,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Montréal

Marieke

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 23644

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Reizen in NZ

04 Oktober 2010 - 22 December 2010

Stage in Accra, Ghana

25 Augustus 2009 - 23 December 2009

Studeren in Montreal, Canada

Landen bezocht: