Nog maar 2 weken! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Marieke Baarda - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken! - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Marieke Baarda - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Augustus 2009 | Nederland, Rijnsburg

Wauw. Nog maar twee weken, en dan is het zover! Ik ga studeren in Montréal, Canada voor vier maanden! Heel raar dat het nu zo dichtbij is, aangezien ik hier al maanden mee bezig ben.

25 Augustus is dé grote dag voor mij. Om 15.20 zal ik het kikkerlandje verlaten om vervolgens ruim 7 uur later te landen in het op één na grootste land in de wereld, Canada, en in de op één na grootste stad van dit land, Montréal! Vier maanden lang zal ik mij hier moeten redden (in het Frans!) op de "Université du Quebec à Montréal" (UQAM). Ik ga hier een aantal politieke vakken volgens als "Femmes et Politique" en "Introduction aux Relations Internationales".

Ondanks dat ik het superspannend vind om helemaal in m'n eentje zo'n reis te maken, heb ik er wel enorme zin in! Mede via dit blog wil ik degene die interesse hebben op de hoogte houden van mijn avonturen en belevenissen in Montréal. Hopelijk worden dit heel veel leuke verslagen. ;)

- Marieke

• 11 Augustus 2009 - 19:00

Suus:

Mariekje!!
    Ineens komt het zo dichtbij, spannend hoor! Ik ga je blog zeker in de gaten houden, vanuit de andere kant van de wereld!
    KUS!

• 16 Augustus 2009 - 18:36

Katjaa:

Heeel veeel plezier daar!
    We houden contact!

Kus,,

• 16 Augustus 2009 - 20:06

Marta:

Jahaaa
    Lange leve de Erasmus!!!!
    xxx
    uit France

• 22 Augustus 2009 - 18:59

Mounia:

Marieke ik wil je echt super veel succes wensen en ik zal je verslagen zeker in de gaten houden want ik ben zelf ook super benieuwd naar wat ik kan verwachten in Montreal.

Liefs!

• 23 Augustus 2009 - 15:24

Ton En Wil:

Hoi Marieke,leuk dat wij
    ook je reisverslag mogen
    volgen.
    Wij wensen je veel plezier in Canada,en
    succes met je studie.

Tot weblogs!!

• 25 Augustus 2009 - 06:48

Hans & Marianne:

Hoi Marieke,

Nogmaals heel veel succes en een goede reis!! We zijn benieuwd naar je eerste blog uit Canada.

Groetjes

• 25 Augustus 2009 - 15:47

Paps En Mams:

Hoi Riekie,
    Tegen de tijd dat je dit leest ben je in Canada, want we hebben je net uitgezwaaid. Toch nog een traantje, maar dat was snel over toen je ontdekte dat je business class reist! Heel veel plezier en succes met je studie in Montreal. Kus!

• 26 Augustus 2009 - 10:16

Carla Vander Meij:

Hai Marieke,Eindelijk is het dan zo ver.Canada....
    je bent er inmiddels aangekomen,ik wil je daar veel succes wensen en een heeeel goede tijd in Montreal, we zullen je verslagen blijven lezen en zo ook op de hoogte blijven, Groetjes uit Rijnsburg Carla

• 26 Augustus 2009 - 11:24

Eefke:

Hoi Mariek
    Inmiddels ben je in Canada en we zijn zo benieuwd hoe het je zal vergaan....
    Heel veel succes en vooral plezier!!
    Dikke kus van ons allemaal.